27 Kasım 2011 Pazar

Tuna Şahmelan Rüyalar Kadarmış Şarkı Sözü

yalandı herşey;
belliydi sahtedir gelişi
bu kadarmış aldığım nefesim
kandığım hayale süslerim ateşi.

zavallı herşey;
saklandım dört duvar arası
fark yapmaz sendeki gidişim
ufaldım annem kalbim kadarım.

yazık değil mi;
gökkuşağındaki kırmızı rengim
güneş'e sığınma rüzgar ol git
kabusa kapılan aşkımız nemli.

günah be kadın;
geride kalan gün ak be canım
belkide tanımadan öncesi
satırıma yadığım bu isim senindi karım.

nedensiz hatıra;
sadece bekledim sevgi hatrına
aşkımı ölç bakim terazi tartsın
ağır gelen taraf senindir aşkım.

hep mi yanılgı;
gökyüzünden boynumu eydim
ben o ele deymeye bile kıyamazken
neden o benim hayali ezipte gitti.

boynumdan kokun süzüldü;
omuzumda ağlayışın var
kalbimin açamadığı her kapıda bile
neden hala senin ismin var.

resmin var odamda saklı;
senden hatıra kalan tek bi yüzük
neden hergece ben yastıktayken
gözümün önüne gelen senin yüzün

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder